bigtheme

درباره پروژه آیرانا


معرفی مجتمع تجاری و اداری آیرانا

aboutus-02

  بسمه تعالی

شرکت انبوه سازی مسکن امید همت اسکان

خلاصه اطلاعات پروژه تجاری-اداری آیرانا

 

  • موقعیت جغرافیایی

این پروژه در حاشیه شمالی دریاچه چیتگر و در موقعیتی کم نظیر، واقع در منطقه ۲۲شهرداری تهران(شهرک راه آهن)پیش بینی شده و با آبگیری دریاچه دارای دید زیبا و موقعیت تفریحی –توریستی مناسبی می باشد. این پروژه به دلیل نزدیکی به بزرگراه همت و حکیم از نظر راه دسترسی به شرق تهران و مرکز شهر و کرج موقعیت مناسبی دارد. به دلیل واقع شدن مجموعه در منطقه با بافت نو، پیش بینی ارتباطات مناسب شهری و طراحی و اجرای شریانهای حیاتی شهری مطابق آخرین ضوابط مصوب انجام شده است.

همچنین موقعیت ممتاز و استثنایی پروژه در بهترین نقطه محور تجاری-اداری چهارباغ، نزدیکی به امتداد بزرگراه حکیم و دریاچه چیتگر، از ویژگی های برجسته پروژه به شمار می رود، به طوری که بهره برداری از هریک از طرح های مزبور(«دریاچه چیتگر-شهدای خلیج فارس»، «تجمیع برخی از اصناف تهران در محور چهارباغ و رونق اقتصادی آن»، «امتداد بزرگراه حکیم»، و برخی دیگر از پروژه های تجاری ، تفریحی، مواصلاتی و …) می تواند تأثیر به سزایی در افزایش درآمد پروژه تجاری- اداری آیرانا برجای گذارد.

  • مشخصات پروژه

مساحت زمین طبق سند معادل ۷۱۷۲ متر مربع است و تراکم مصوب برای این زمین طبق جواز ۷۱۵% می باشد.

 

مجموع زیربنا

تاسیسات

شهربازی (ناخالص)

پارکینگ مساحت

تعداد پارکینگ

ناخالص تجاری

خالص تجاری

راهرو تجاری

ناخالص اداری

خالص اداری

راهرو اداری

مشاعات، (راهرو و     راه پله)

۱۴۸٫۲۳۸

۴٫۸۹۲

۶٫۳۷۲

۷۶٫۸۳۸

۲٫۲۰۵

۲۷٫۸۱۵

۱۸٫۹۵۸

۸٫۸۵۷

۲۰٫۳۸۰

۱۸٫۱۰۰

۲٫۲۸۰

۱۱٫۹۴۱

     توضیح: محاسبات به متر مربع می باشد.

۲-۱-کاربری تجاری و شهربازی

طبقات منفی ۲ تا مثبت ۳، مثبت ۷ و ۸ و در نهایت +۲۰، طبقات تجاری این مجموعه‌اند. ضمناً‌ در طبقات ۴، ۵ و ۶ این مجموعه شهربازی ساخته خواهد شد.

 

۲-۲-کاربری اداری

قرار است در طبقات دهم تا نوزدهم واحدهای اداری این مجموعه ساخته شوند.

 

۲-۳-پارکینگ و تأسیسات

بر اساس برآورد صورت گرفته، ۲۲۰۵ پارکینگ برای این مجموعه ساخته خواهد شد. قابل ذکر است کل پارکینگ ها در طبقات منفی ۱۳ تا منفی ۳ ساخته خواهند شد. همچنین تأسیسات این مجموعه در بخشی از ۳- و ۴- و طبقه نهم قرار خواهد گرفت.